4 Aralık 2015 Cuma

Part time iş arıyorum

Part time iş arıyorum,part time eleman arayanlar
Part time iş arıyorum diyerek boşuna dolaşmayın!
Part time iş yapmak isteyen pek çok kişinin ilk yaptığı şey, part time iş arıyorum ve part time eleman arayanlar şeklinde internetten arama yapar.

Karşılaştığı işleri okur araştırır inceler.Pek çoğu kafamıza yatmaz yada bulunduğumuz şehirde veya semtte değildir.
Bulduğunuz part time işler de bazılarının çalışma saatlerine uygun değildir,öğrenci ise okul ders saatlerine uymayabiliyor.

İşte bu yazımda sizlere herkesin, her kesimden ve her yerden yapabileceği part time işler den bahsedeceğim ve sizde artık part time iş arıyorum diye araştırma yapmaktan kurtulmuş olacaksınız.
Lütfen yazımı dikkatlice ve sonuna kadar okuyunuz.

Part time yapılacak işler arasında fiziki güç gerektiren pek çok iş varken bu işlerin kazancı çok çalışmaya rağmen elinize az ücret geçtiği için çok çabuk bırakabiliyorsunuz.

Pek çok kişi sıradan fiziki ve bedenen başladığı bu part time işlere başlar başlamaz bırakıyor ve emekleride boşa gidiyor.Ayrıca bu gibi part time işlerde süreklilik olmadığı için bir süre sonra vazgeçiliyor.

Ayrıca bu tür işlere zaman ayıracağım derken sosyal hayattan da koparak psikolojik sıkıntılar meydana gelebiliyor.
Bununla da kalmıyor yaptığınız işin parasını  alamama gibi durumlarda var.Çünkü her işveren yada firma güvenilir olmayabiliyor.

Peki part time yapılacak işler arasında kolay, çok kazandıran ve garantili bir iş yok mu?

Şunu hemen belirteyim ki; artık sıradan klasik bedenen ve fiziki olarak yapılan part time işleri bir kenara bırakmalısınız.Bu işlerle ancak üç beş kuruş kazanırsınız ve çok da emek harcarsınız.

Belki farkında değilsiniz ama bugün internet ve bilgi çağında yaşıyoruz ve bunun ne denli bir fırsat olduğunun pek çok kişi farkında bile değil!...

Günümüzde  iletişim ve eğitim amacıyla bilgi elde etme aracı olarak insanlığa hizmet eden internet ile part time iş yapabileceğinizi ve çok güzel gelir elde edeceğinizi biliyor musunuz?

Evet sadece bilgisayar ve internet bağlantısıyla par time iş yapabilirsiniz.

Peki internetten part time iş nasıl yapabilirim?

Merak etmeyin şimdi sizlere internet üzerinden herkesin yapabileceği, benimde kazanç yöntemim olan, en kolay ve çok kazandıran part time işleri size sunacağım.


Dediğim gibi bugün artık herkesin evini bırakın cebinde bile internet mevcut.Hatta çoğunlukla günümüzün 3- 5 saatini internette geçiriyoruz.

Yani sadece biz değil,bugün Türkiye'de 50 milyonu aşkın internet kullanıcısı var ve birçok kişi internet üzerinden part time iş yaparak geçimlerini sağlıyorlar.
Şahsen bende bunlardan biriyim ve interneti kullanarak part time iş yapıyorum ve bu yolla para kazanıyorum.

İnternetten part time iş yapmanın bir çok avantajı var.

Mesela hiç kimse ile muhattap olmuyorsunuz.İstediğiniz saatte bilgisayarınızı açıp yada cep telefonunuzdan çalışmaya başlıyorsunuz.Patron derdiniz yok,erkenden kalkmak  gece iş çıkışı yada okuldan sonra işe gitmek yok.
İşin en güzel tarafıda bu...Yani ben bu işi çok seviyorum.

Şimdi gelelim internetten üzerinden part time işler neler onlardan bahsedelim;

İnternetten part time ek iş olarak yapılabilecek en iyi 2 yöntem bulunuyor; bunlardan birincisi ve en çok tercih edilen yöntem anket doldurma işi..

Çünkü evinizin konforunda oturarak part time istediğiniz zaman yapıyorsunuz ve mevcut işinizin yanında ek iş olarakta yapabiliyorsunuz. İnternetten part time anket doldurma işini, bilgisayarınızdan yada cep telefonunuzdan yapıyorsunuz ve anket şirketlerinin e-mail adresinize gönderilen anketleri dolduruyorsunuz.

internetten part time iş,part time iş arıyorum
Hürriyet yazdı,part time iş internetten anket doldurarak para kazanma.

Doldurduğunuz anket başına ücret alıyorsunuz.Benim en çok sevdiğim part time iş,anket işi...
Çünkü hem kolay hemde hiç bir riski yok.Tabiki kazancıda ona göre..Yani öyle ahım şahım bir para kazanılmıyor ama ayda 500 - 1000 TL bir ek gelir oluyor.Sonuçta sırtımızda taş taşımıyoruz.Evde oturduğun yerde e-postana gelen anketleri dolduruyoruz ve gönderiyoruz.Hepsi bu...

Bu işi nasıl yapacağınızı ve nasıl başlayacağınızı İnternetten part time anket doldurma işi adlı yazımda detaylıca açıkladım.İlginizi çektiyse oradaki adımları takip edin ve hemen başlayın!

İnternetten yapılacak part time işlerden biride yine bilgisayarın başında yapabileceğiniz bir iş olan internetten makale yazarak para kazanma işidir.

Evet yazı yazarak para kazanma işinden bahsediyorum.Bu işi de pek çok kişi part time iş olarak yapıyor ki buna bende dahil.Yani bende part time ek iş olarak hem internetten anket dolduruyorum hemde makale yazarak para kazanıyorum.

İnternetten makale yazarak para kazanmak gerçekten çok kolay ve zevkli bir iş.Bu işten de iki şekilde para kazanıyorsunuz.İster 400-500 kelimelik bir makale yazarsınız ve yazdığınız makale başına ücret alın.İsterseniz de yazdığınız makaleleler okundukça para kazanın...

Evde, işe giderken,yada herhangi bir boş zamanınızda bilgisayarınızdan tabletinizden yada cep telefonunuzdan bile 10-15 dakikada bir kaç makale yazarak part time ek iş yapabilirsiniz.

Bu iş ile ilgili detaylı bilgiyide İnternetten makale yazarak para kazanmak adlı yazımda dataylıca açıkladım ilgilenenler bakabilirler.


Ben iki yöntemide kullanarak internetten part time iş yaparak para kazanıyorum ve bu işi seviyorum.
Size önerim diğer boş işlerle uğraşmayın.Zaman ve çok yorulmaktan başka bir işe yaramıyor.Tecrübeyle sabit :)

Part time iş arıyorum diyorsanız benim size önerim internetten part time olarak iş yapmanız.Çünkü tecrübeyle sabit.Ben fiziki olarak yapılan onlarca part time işlerin hepsini denedim ve bunların içinde internet üzerinden part time çalışmak en güzeli.

Herkese bol kazançlar diliyorum.Bir başka yazımda görüşmek üzere hoşçakalın!


  • Gelen aramalar;
  • üniversite öğrencilerine part time iş,
  • öğrenciye part time iş,
  • part time eleman,
  • part time iş fırsatları,
  • günlük part time iş,
  • akşam part time iş,
  • işkur part time iş ilanları,
  • hafta sonları part time iş
  • part time iş ilanları ankara


1 yorum:

  1. ben part time iş arıyorum diyerek netten arama yaparken bu siteye denk geldim.bahsettiğiniz anket işi ile ne kadar kazanabilinir

    YanıtlaSil

Part time iş ile ilgili tüm yorumlarınızı hiç çekinmeden bırakabilirsiniz.

part time iş arıyorum,yarı zamanlı iş